Mūsdienīgs rīks grāmatvežiem klientu pārvaldībai un atskaitēm

Tiem, kuriem vienmēr trūkst laika

Piektdienas vakarā - viss jāizdara uzreiz. Viss pa rokai: dati, darījumi, aprēķini. Bez stresa, arī pēdējā brīdī.

Tiem, kuru klienti grib redzēt un kontrolēt visu

Dod piekļuvi - klients pats redzēs rēķinus un atskaites. Mazāk jautājumu, vairāk miera.

Tiem, kuru klienti vēlas vairāk darīt paši

Klients ievada čekus vai izveido rēķinu, tev atliek tikai pārskatīt, ko lietotājs jau izdarījis.

Grāmatvedība bez rutīnas

Problem

Joprojām klienta vietā izraksti rēķinus?

Solution

Izveido rēķinu paraugus un ļauj klientam pašam izrakstīt korektus rēķinus jebkurā laikā.

Problem

Klientu čeki joprojām mesendžerī?

Solution

Klients vienkārši nofotografē un pievieno čeku, bet tu redzi jau izveidotu darījumu ar dokumentu.

Problem

Joprojām lejupielādē bankas izrakstus?

Solution

Sistēma savienojas ar bankām un importē darījumus – tikai pārbaudi un pievieno tos žurnālam.

Problem

Atskaites rindā, termiņš klāt?

Solution

Atskaites tiek ģenerētas automātiski pirms esi ienācis sistēmā - ātri un precīzi.

Vienkāršā kārtība, kas ietaupa laiku

Pārvaldi visus klientus vienuviet

Redzi visus klientus vienā panelī – strādā ātrāk un pārskatāmāk, bez failu haosa

Individuāla pieeja katram klientam

Redzi visus klientu uzdevumus vienā panelī un strādā bez haosa - ātri, sakārtoti un efektīvi.

Uzdevumi vienuviet - nekas nepazūd

Nekas netiek palaists garām, sistēma palīdz strādāt: precīzāk, ātrāk un profesionālāk

Klienti atgādina, tu kontrolē

Klients pats var nosūtīt paziņojumu par trūkstošu darījumu. Tu saņem paziņojumu – viss process ir sakārtots.

Banku sinhronizācija - mazāk roku darba

Automātiski redzi klienta darījumus no bankas. Paliek tikai pievienot kategorijas un iegrāmatot.

Kā tas darbojas?

Reģistrējies kā grāmatvedis mūsu platformā

Pārvaldi visu klientu grāmatvedību vienuviet: IK, SDV, MUN vai SIA

Dati tiek apkopoti automātiski

Saņemtie ienākumi un izdevumi uzreiz strukturēti uzskaitei - bez Excel un manuālas šķirošanas

Viss svarīgais jau sakārtots

Darījumi, dokumenti un aprēķini pieejami, sistēma iesaka ko norakstīt un cik noraksta citi - lai neko nepalaistu garām

Viss nepieciešamais no jau ievadītajiem datiem

Sistēma sagatavo atskaites, deklarācijas un aprēķinus - viens klikšķis un viss sagatavots

Cik tas maksā?

Plan
Grāmatvežiem
Viss vienuviet - līdz 10 klientiem
€27 / mēnesī
PVN ieskaitot
  • Ērta ieņēmumu un izdevumu uzskaite sākot ar 2019.gadu
  • Iespēja apstrādāt un labot klienta veiktos ierakstus un iesniegtos dokumentus
  • Automātisks VSAOI, PVN aprēķins un atskaišu sagatavošana, IIN datu sagatavošana
  • Rēķinu izveide un izrakstīšana neierobežotā daudzumā
  • Bankas konta pieslēgšana izrakstu saņemšanai
  • Pamatlīdzekļu nolietojums
  • Čeku un rēķinu skenēšana neierobežotā daudzumā
  • Analītikas padomi izdevumu norakstīšanai

Biežāk uzdotie jautājumi

Jā, sistēmā var reģistrēties grāmatvedis un pārvaldīt savus klientus: SIA, SDV, IK un MUN.
Ja Jums ir grāmatvedis, Jūs varat uzaicināt viņu, ievadot viņa e-pasta adresi sava profila sadaļā “Mans grāmatvedis”. Ja grāmatvedis ar šādu e-pastu jau ir reģistrēts sistēmā, viņa profils automātiski tiks pieslēgts Jums.
Ja grāmatvedis ir iegādājies grāmatveža abonementu, tad sistēmā ir iespējams apkalpot līdz 10 klientiem. Ja ir vēlme apkalpot vairāk, tad lūdzam rakstīt uz [email protected], lai varam izteikt individuālu piedāvājumu.
Ja lietotāja profilim ir pieslēgts grāmatveža profils, tad grāmatvedim ir pilna lietotāja funkcionalitāte - tas var veikt pilnu grāmatvedības uzskaiti, rediģēt vai tikai pārbaudīt jau ievadīto informāciju. Attiecībā uz darbu struktūtu nosaka savstarpēja lietotāja un grāmatveža vienošanās.
Kamēr ir aktīvs abonements, grāmatvedim ir pieejamas visas atskaites, kas ir arī pašam lietotājam.
Ja vēlaties reģistrēties gan kā grāmatvedis, gan kā lietotājs, tad nepieciešams reģistrēt divus profilus ar dažādiem e-pastiem. Grāmatvedis jāpierēģistrē atsevišķs grāmatveža konts, reģistrācijas formā nenorādot savu personas kodu un tad jārēģistrē lietotāja profils. Katram pašnodarbinātajam vai uzņēmumam jāizveido atsevišķs konts. Pievienojot grāmatvedi savā profilā, lietotājs grāmatvedim dod piekļuvi savam kontam – tiesības skatīt, ievadīt un rediģēt datus sava profilā.
Grāmatveža profils maksā 27 EUR mēnesī, bet ir iespējams maksāt katram klientam atsevišķi, izvēloties piemērotāko tarifu plānu Basic, Pro vai Premium un reģistrējot klienta profilu kā jaunu uzņēmumu. Attiecīgi grāmatvedis pieslēdzas klienta profilam un visi dati ir redzami viņa grāmatveža kontā.
Komanda
Līga
Konsultē par sistēmas darbu
Oskars
Atbild uz vēstulēm
PatsBot
Palīdz ikdienas jautājumos 24/7

Rakstiet, jautājiet, iesakiet! Mēs uzreiz atbildam, patiešām palīdzam.