Mūsdienīgs rīks grāmatvežiem klientu pārvaldībai un atskaitēm
Tiem, kuriem vienmēr trūkst laika
Piektdienas vakarā - viss jāizdara uzreiz. Viss pa rokai: dati, darījumi, aprēķini. Bez stresa, arī pēdējā brīdī.
Tiem, kuru klienti grib redzēt un kontrolēt visu
Dod piekļuvi - klients pats redzēs rēķinus un atskaites. Mazāk jautājumu, vairāk miera.

Tiem, kuru klienti vēlas vairāk darīt paši
Klients ievada čekus vai izveido rēķinu, tev atliek tikai pārskatīt, ko lietotājs jau izdarījis.
Kā tas darbojas?
Reģistrējies kā grāmatvedis mūsu platformā
Pārvaldi visu klientu grāmatvedību vienuviet: IK, SDV, MUN vai SIA
Dati tiek apkopoti automātiski
Saņemtie ienākumi un izdevumi uzreiz strukturēti uzskaitei - bez Excel un manuālas šķirošanas
Viss svarīgais jau sakārtots
Darījumi, dokumenti un aprēķini pieejami, sistēma iesaka ko norakstīt un cik noraksta citi - lai neko nepalaistu garām
Viss nepieciešamais no jau ievadītajiem datiem
Sistēma sagatavo atskaites, deklarācijas un aprēķinus - viens klikšķis un viss sagatavots
Cik tas maksā?

Grāmatvežiem
Viss vienuviet - līdz 10 klientiem
€27
/ mēnesī
PVN ieskaitot
- Ērta ieņēmumu un izdevumu uzskaite sākot ar 2019.gadu
- Iespēja apstrādāt un labot klienta veiktos ierakstus un iesniegtos dokumentus
- Automātisks VSAOI, PVN aprēķins un atskaišu sagatavošana, IIN datu sagatavošana
- Rēķinu izveide un izrakstīšana neierobežotā daudzumā
- Bankas konta pieslēgšana izrakstu saņemšanai
- Pamatlīdzekļu nolietojums
- Čeku un rēķinu skenēšana neierobežotā daudzumā
- Analītikas padomi izdevumu norakstīšanai
Biežāk uzdotie jautājumi
Jā, sistēmā var reģistrēties grāmatvedis un pārvaldīt savus klientus: SIA, SDV, IK un MUN.
Ja Jums ir grāmatvedis, Jūs varat uzaicināt viņu, ievadot viņa e-pasta adresi sava profila sadaļā “Mans grāmatvedis”. Ja grāmatvedis ar šādu e-pastu jau ir reģistrēts sistēmā, viņa profils automātiski tiks pieslēgts Jums.
Ja grāmatvedis ir iegādājies grāmatveža abonementu, tad sistēmā ir iespējams apkalpot līdz 10 klientiem. Ja ir vēlme apkalpot vairāk, tad lūdzam rakstīt uz [email protected], lai varam izteikt individuālu piedāvājumu.
Ja lietotāja profilim ir pieslēgts grāmatveža profils, tad grāmatvedim ir pilna lietotāja funkcionalitāte - tas var veikt pilnu grāmatvedības uzskaiti, rediģēt vai tikai pārbaudīt jau ievadīto informāciju. Attiecībā uz darbu struktūtu nosaka savstarpēja lietotāja un grāmatveža vienošanās.
Kamēr ir aktīvs abonements, grāmatvedim ir pieejamas visas atskaites, kas ir arī pašam lietotājam.
Ja vēlaties reģistrēties gan kā grāmatvedis, gan kā lietotājs, tad nepieciešams reģistrēt divus profilus ar dažādiem e-pastiem. Grāmatvedis jāpierēģistrē atsevišķs grāmatveža konts, reģistrācijas formā nenorādot savu personas kodu un tad jārēģistrē lietotāja profils. Katram pašnodarbinātajam vai uzņēmumam jāizveido atsevišķs konts. Pievienojot grāmatvedi savā profilā, lietotājs grāmatvedim dod piekļuvi savam kontam – tiesības skatīt, ievadīt un rediģēt datus sava profilā.
Grāmatveža profils maksā 27 EUR mēnesī, bet ir iespējams maksāt katram klientam atsevišķi, izvēloties piemērotāko tarifu plānu Basic, Pro vai Premium un reģistrējot klienta profilu kā jaunu uzņēmumu. Attiecīgi grāmatvedis pieslēdzas klienta profilam un visi dati ir redzami viņa grāmatveža kontā.